リンゴ日和~The Wolf Whistling Song TVsize - 吉野裕司





seven apples on a with's tree
魔法的树上长出了七个苹果
With seven seeds to plant inside of me
在我的心里种下了七颗种子
In springtime I grew a magic song
当春天来临 它们就会长成魔法的歌谣
Then skipping along,oh I sang the song to everyone
我一路蹦蹦跳跳 把歌儿唱给所有人听
I looked at the world through apple eyes
我用苹果般大的眼睛看着世界
And cut myself a slice of sunshine pie
给自己切一片阳光烤制的馅饼

I danced with the peanut butterflies
我和美丽的蝴蝶们一起跳着舞
Till time went and told me to say hello but wave goodbye
从问好的时候开始 到道别的时刻来临
A thousand sugar stars
把一千个星星般的糖果
Oh put then in a jar
全都装进我的瓶子里面
And then whistle round the world
然后吹着口哨环游世界
Oh whistle round the world
我要吹着口哨环游世界
I'm a little wolf insede a girl,you say
我是有着少女相貌的小狼
And off I'll go from June to May
从这个春天走到下个春天
Oh whistling round the world
一直吹着口哨环游世界


I met a golden swan upon the road
我在路上遇见一只金色的天鹅
Who was a handsome prince,so I was told
它说它曾经是一位英俊的王子
I asked it the way to yesterday
我向它询问了回到昨天的方向
Then I was a sailor,and through the day I sailed away
然后乘着船儿向着昨天启航
Bluebird seas I sailed
我驶过像蓝色小鸟一样的海洋
With mermaids riding whales
骑着巨鲸的美人鱼就在我身旁
Oh whistle round the world
我要吹着口哨环游世界
Oh whistle round the world
我要吹着口哨环游世界
I'm a little wolf inside a girl,you say
我是有着少女相貌的小狼
And off I'll go down Winder Way
在充满未知的路上大步向前走
Oh whistling round the world
一直吹着口哨环游世界


Through apple eyes
我睁着苹果般的大眼睛
Oh there are rose-coloured skylines
远方是玫瑰色的地平线
Where flying silver spoons
银色的勺子们正惬意飞翔
Eat melting marmalade moons
一口口吃着融化了的橙色月亮

Through apple eyes
我睁着苹果般的大眼睛
I see for millions of miles
能够看到百万英里之外
The sun's a diamond shining
太阳像钻石一样闪闪发光
In the nighttime of a summer day
在这个仲夏夜的夜晚


A thousand sugar stars
把一千个星星般的糖果
Oh put them in a jar
全都装进我的瓶子里
And then whistle round the world
然后吹着口哨环游世界
Oh whistle round the world
我要吹着口哨环游世界
I'm a little wolf inside a girl,you say
我是有着少女相貌的小狼
And off I'll go(I can not stay)
不喜欢停留在同一个地方
Oh whistling round the world
我总是吹着口哨环游世界
Let's whistle round the world
让我们吹着口哨环游世界
Whistle round the world
吹着口哨环游世界


评论
热度(18)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© 黒と銀の小部屋 | Powered by LOFTER