You Must Love Me - Madonna





Where do we go from here
我们该何去何从
This isn't where we intended to be.
这里不是我们预定要去的地方
We had it all.
我俩曾拥有一切
U believed in me.
你信任我
I believed in U.
我信任你
Certainties disappear.
但所有确定的事都消失了

What do we do for our dream to survive
我们该怎么做才能让梦想继续
How do we keep all our passions alive
要怎样才能保持我们的热情
As we used to do.
就像从前那样
Deep in my heart I'm concealing.
我一直隐藏在内心深处
Things that I'm longing to say.
那些想说的话
Scared to confess what I'm feeling.
不敢流露出自己的情感
Frightened U'll slip away.
害怕你会离去
U must love me
你定会爱上了我
U must love me
你定会爱上了我
Why are U at my side ?
你为何在我身边
How can I be any use to U now ?
我现在能为你做什么
Give me a chance and I'll let U see how.
给我一个机会,我就能让你明白
Nothing has changed.
一切都没有改变
Deep in my heart I'm concealing.
我一直隐藏在内心深处
Things that I'm longing to say.
那些想说的话
Scared to confess what I'm feeling.
不敢流露出自己的情感
Frightened U'll slip away.
害怕你会离去
U must love me
你定会爱上了我
U must love me
你定会爱上了我
U must love me
你定会爱上了我


评论

© 黒と銀の小部屋 | Powered by LOFTER